torstai 29. lokakuuta 2015

Uusi yritys

Sellainen tämä nyt on. Tosin olen tätä asiaa nyt jonkin aikaa jo miettinyt, eli en toivottavasti kyllästy heti ensi viikolla uudelleen... Tuo edellinen hevosblogini oli pitkäikäisin blogiyritelmäni tähän mennessä, enkä oikein edes tiedä mihin se sitten nuupahti. Ei kai ollut mitään sanottavaa. No jos koitan täällä jotain jaaritella vaikka ei olisikaan sanottavaa?

Noin yleisesti elämä ei nimittäin ole tässä ajassa kovin radikaalisti muuttunut. Tai ei oikeastaan juuri ollenkaan. Missään nimessä en ole vanhentunut (vaikka esikoislapsen 10-vuotissynttäreitä juhlittiinkin viime viikolla). Yksi uusi perheenjäsen meille on tullut, suomenlapinkoira Saga, kuvia on tulossa. Sen myötä olen herätellyt taas henkiin koiraharrastuksiani, jotka hieman uinahtivat tänne muutaessamme. Olen vähän ujo ja ventovieraaseen treeniporukkaan mukaan tuppaaminen tuntui ikävältä, ja toisaalta tekemistä riitti ilman omia harrastuksiakin. Nyt olen käynyt Quincy-shelttini kanssa rallytokokilpailuissa varsin menestyksekkäästi, Sagan kanssa ollaan kierretty näyttelyitä ja Suomessa myös rallytokokilpailuja, ja muutama viikko sitten löytyi kiva treeniryhmäkin, niin että voidaan myös ihan oikeasti treenata. Ihan mukava tehdä säännöllisesti jotain ihan muuta...

Päätin nyt aloittaa ihan uuden blogin, vaikka idea on sama kuin tähän asti. Edellisestä blogista kuitenkin hävisivät kaikki kuvat kun poistin siihen liitetyn picasatilin (kuvat minulla on toki yhä mutta muualla) joten se näyttää nyt pikkuisen omituiselta. Tänne on tulossa kuvia kyllä vanhaan malliin, täytyy vain ensin hiukan latailla niitä nettiin ja ottaa myös ihan uusiakin kuvia.

Tallin puolella ei ole tapahtunut mitään mullistavaa. Antero on kasvanut ja komistunut ja siitä on tullut ruuna. Consens on oma vanha itsensä, tai no tätä nykyä jo hieman vanhempi oma itsensä. Muita hevosia menee ja tulee. Edellisen blogin kaviokkaista ei varmaankaan ole enää ketään täällä.

Tässä pikku pohjustus, nyt täytyy taas mennä. Palaillaan.

6 kommenttia:

  1. Jee! Täällä on ainakin kaivattu vanhaa blogia, joten paluu kirjoittelun pariin on tervetullut uutinen :)

    VastaaPoista
  2. Mä olen kaivannut kanssa! Joten oikein hyviä uutisia!

    VastaaPoista
  3. Mä olen kaivannut kanssa! Joten oikein hyviä uutisia!

    VastaaPoista
  4. Mieletöntä, täälläkin odotettu blogisi comebackia! Saisikohan tänne vielä sen 'lukijat' gadgetin, niin uudet tekstit ilmestyisivät sitten suoraan tonne bloggering feediin..? :)

    VastaaPoista
  5. Voi ei, ihanaa. Kiva että jotakuta kiinnostaa. Joo koitan säätää nuo loput jutut vielä kohdilleen jahka taas pääsen tämän systeemin kanssa sinuiksi...

    VastaaPoista